Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З метою поглиблення обізнаності широкої громадськості з діяльністю суду, роботою суддів та працівників апарату суду, підвищення прозорості в діяльності Кіровського районного суду м. Кіровограда, підвищення загального рівня правової культури та вдосконалення системи правової освіти населення, набуття громадянами необхідного рівня правових знань, формування у них поваги до права, а також побудови правового діалогу між судовою владою та суспільством задля покращення доступу до правосуддя, 27.09.2013 року в Кіровському районному суді м. Кіровограда проведено день відкритих дверей.
Серед відвідувачів суду були учні одинадцятих класів з класними керівниками, викладачами правознавчих дисциплін НВК «СЗНЗ І-ІІІ ступенів №26» Кіровоградської міської ради та багато інших відвідувачів суду, які були зацікавлені розширити свою уяву про роль суду і його роботу.
Програма проведення Дня відкритих дверей включала в себе ознайомлення з адміністративною будівлею суду: огляд робочих кабінетів, залів судових засідань, стендів з додатковою інформацією; ознайомлення з діяльністю суду, роботою суддів, працівників апарату суду.
Розпочинаючи даний захід голова Кіровського районного суду м. Кіровограда Антипова І.Л. та в.о. керівника апарату цього ж суду коротко ознайомили учасників заходу з діяльністю суду та інноваційними підходами до роботи, а також зазначила, що проведення таких заходів позитивно впливає на формування правосвідомості громадян та рівня довіри до суду.
Увагу присутніх було звернено на таку новелу в роботі суду, як проведення судових засідань в режимі відеоконференцзв’язку, з метою чого в суді обладнано необхідними технічними засобами один зал судових засідань, а також на функціонування власної веб-сторінки Кіровського районного суду м. Кіровограда при веб-порталі «Судова влада України» – роз’яснено систему її пошуку, структурованість та повідомлено про постійне оновлення її інформаційного змісту, в тому числі обов’язкове здійснення розміщення оголошень щодо проведення Днів відкритих дверей та конкурсів на заміщення вакантних посад державних службовців в апараті суду у відповідних її розділах.
Відвідувачи мали змогу почути доповіді на теми: «Історія створення Кіровського районного суду м. Кіровограда», «Завдання суду», «Апарат суду: організація роботи, розподіл обов’язків між працівниками» та лекцію на тему: «Особливості здійснення кримінального провадження щодо неповнолітніх. Статистичні дані розгляду Кіровським районним судом м.Кіровограда щодо неповнолітніх».
Після інформативних доповідей, в.о. керівника апарату суду Онищенко Б.П. ознайомив учасників з приміщенням суду.
Ознайомлення з роботою суду розпочалося з канцелярії суду, де присутні дізналися про реєстрацію, рух документів, що надходять до суду та порядок роботи з ними в програмі Д-3, порядок реєстрації справ різних категорій, порядок ведення обліково–статистичних карток, порядок звернення до виконання судових рішень. Головний спеціаліст з ІТ- Слободян В.Ю. наглядно продемонстрував відвідувачам роботу Д-3. Також у доступній для дітей формі роз’яснено порядок надання та отримання інформації, порядок звернення до суду, про що слід пам`ятати під час перебування в суді, як поводити себе під час слухання справи, які існують негативні наслідки порушення правил поведінки в суді.
Після ознайомлення з роботою канцелярії суду присутні оглянули стенди , огляну архів суду, відвідувачам продемонстрували підшивки рішень суду починаючи з 1974 року. Про порядок зберігання справ розповіла архіваріус суду Бондар Л.М.
Останнім заходом дня відкритих дверей стала участь всіх охочих у справжньому судовому засіданні. Учасники Дня відкритих дверей мали змогу побувати на розгляді кримінальної справи під головуванням судді Куценко О.В.
У фінальній частині, за підсумками проведеного заходу Дня відкритих дверей, діти та відвідувачі суду висловили подяку керівництву суду за проведений захід.
Голова суду Антипова І.Л. побажала учням успіхів у навчанні та натхнення.
В.о. керівника апарату Б.П. Онищенко